هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که اتاق های آن مجهز به بهترین امکانات روز دنیا است . هتل دارای اماکن عمومی زیبا و شیک است که میهمانان می توانند از آنها استفاده کنند . امکانات هتل که برای مسافران تور آنتالیا فراهم شده است می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . . اشاره کرد .

علاقه مندان به بازی های کامپیوتری می توانند در اتاق های مخصوص برای گردشگران تور آنتالیا به تفریح و بازی بپردازند. قابل ذکر است که که زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد نیز در این هتل در نظر گرفته شده است که در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو را داشته باشند و سفری به یاد ماندنی را با تور آنتالیا در هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا تجربه کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی